Mystery: Suspense: The Lazarus Phenomenon: : A Private Investigator Mystery Crime Thriller: (horror, thriller, science fiction, mystery, police, murder, ... (Marie Avalon Mystery Crime Series Book 1)

Home > Other > Mystery: Suspense: The Lazarus Phenomenon: : A Private Investigator Mystery Crime Thriller: (horror, thriller, science fiction, mystery, police, murder, ... (Marie Avalon Mystery Crime Series Book 1) > Page 47
Mystery: Suspense: The Lazarus Phenomenon: : A Private Investigator Mystery Crime Thriller: (horror, thriller, science fiction, mystery, police, murder, ... (Marie Avalon Mystery Crime Series Book 1) Page 47

by Josh Law


  "Gah! בסדר! מה לעזאזל קורה?!"

  הוא הניע את הראש וניסה להתמקד. על משהו אחר מאשר את הטבח chainsaw המוח כאב הוא היה נתקל בין המקדשים שלו. האצבעות ולהשתלשל השיער שלו העליון התסכול שהוא תלש שני גדולים ממוקמים במקבצים תחת אותו בחינם את השורשים.

  "חושב מטומטם!" הוא growled ובעט הקיר של עץ חלול.

  את הדגים בקערה להתאים ל- הידהדו שלוש פעמים ברציפות עקב. אור כחול cascaded פניו. הוא רשום האחרון כי הוא מגיע הטלפון.

  הקץ לפזילות, הוא קרא את ההדפסה זעירים.

  "להרגיע פאל. את המסמך, פאפא Vierra לשכור בלש פרטי. היא עישון חם נראה לה ברווזים. אני באמת חושב שהיא תוכל לסייע לך. לא רק אומרים לך להישאר מ freaking".

  מה צריך להיות במרחק lightyears, אלכס הרגיעו את סערה אותו. הוא חש מגע שפתיו smirk זעיר. האצבעות זז מהר יותר את תהליכי המחשבה כדי להקליד את התשובה.

  "רגוע לגמרי כאן. עבור לזומבי של נוהל רגיל בכל מקרה. אני מצמרר בעץ פורט. Gramps לספר את דוושת הבלם כדי להעביר חלק לתוך אותו!"

  הוא jabbed את "שלח" הלחצן עם האצבע ו sagged בקול רועד את העלים. הוא עשוי להיות למעשה בסדר.

  מושג כי עזבו אותו באופן מיידי. הוא הרגיש את slobber פגע בצד ימין של הפנים שלו לפני שהוא שמע את גרגור לנהום.

  ניק חזרה אל מעלה עכביש קוף המאבק עמדה. השיער שלו היה עומד על קצה, כל מעלה את החלק האחורי של הגולגולת שלו ואת נתקף בסחרחורת צווארו. הוא גם הרגשתי את השעה חמש shadow גיבוש סביב שפתיו prickle מרוח בחמאה באפו ואש.

  "בסדר, בזמן אמת, ניקולס. לחשוב על משהו!"

  הוא היה רישום דבר אך ריקים. מצער. את הכלב lunged קדימה ו bit לתוך הכתף. ניק צעק וניסה בגז מדמיע ללא תשלום של הכלב. הוא זז מעלה את שייו שקועה במרדף לתוך הצוואר שלו, כי כאב לי אותה חשיבה מספיק כדי לשחרר אותו. איומי סרק לא הייתה חזקה מספיק כדי פירס את הבולדוג של להסתיר.

  "תראה מה יש לי, בויז בורבון! לשחרר ילד!"

  שיניים של הכלב הגיע ללא ניק של עצמות. מועדון ילדים המפוזרים על הקרקע, לעמוד ראשי. ביד אחת, הוא ניסה עיסוי את הכלב לנשוך, עם אחרים הוא jabbed אצבע על איור מי והמסעדה המסתובבת בגובה מעל אותו.

  "זה יש לה אבל אני מכיר אותך מאיזשהו מקום. איפשהו כמו בית ספר או אולי סנטה ביאנקה של או שניהם." ...

  הוא לא לקבל את ההזדמנות כדי למקם את המסתורין הכרות מחדש. קת של רובה פגע עם מצחו. חושך לקח אותו שוב.

  * * *

  "הוא לא מענה בטלפון שלו!" אלכס היה צעקה. הוא היה רק עשר דקות, אבל עשר דקות הוא 10,000 שנים כאשר אתה מדבר עם אהוב כי מת לאחרונה.

  "אולי הוא פשוט פחד. אתה אמר היינו כמעט הישנה של פורט בכל זאת, מימין עץ?" Renee ניסו לשמור אותה קול התקווה.

  "הוא הלך." מרילין הדם של עבר קר כמו שהיא ומשמיעים את המילים.

  "מה?" אלכס נראה היו פניו נפולות.

  מרילין הצביע על מסלולי הבוציים ממנו.

  "העלים נמצאים יותר מדי זמן זה כתוש של השנה. הבר סיכון לא רחוק מדי ממרכז ישחו במעונות ישבו בסכה למו כאשר זה נעשה קר זה. מלבד דבר משאיר הדפס עם החריצים. אלה הם בוץ הצמיגים. כמה בדרך בצורה דואלית המשאית משך דרך כאן לפני פחות משעה".

  מרילין סטה מהמסר המקורי תפרחת בסבך.

  "להביט! יש גם הדפסים הכלב! נעליים הדפסה יש, גודל 10. ניקי לובשת 10 לא אתה אומר?"

  לאחר מכן היא מסלול את הבסיסים החלולים עץ היה אלכס המתוארת.

  "אלוהים, אנא ... לא שוב." Renee הקולי של רעד באוויר.

  אלכס שקדימה כדי הברכיים וזחלתי קדימה על הידיים. שם בוץ רטוב עלים להניח צורב זול חור ענק עם תאים פרצו את טקסט במסך. היא הייתה נמחצת, המאבק ברורות.

  "לא רק הלכו. הוא נלקח". מרילין הבהיר. אלכס bit מטה על גב האגרוף שוב, ראש העוברות במעלה ובמורד הנהר בבהלה.

  "לאכול? איפה?" Renee ירוק סביב השפתיים יצא.

  מרילין נראו עד גופתו של עץ. הייתה פיסת נייר לבן הלביש אותו עם חותך תיבת. שתי מילים היו והדף המקושקש מול אותו.

  "הוא שלך" .

  מרילין חלוט. היא teetered אותה על עץ ותפס מראשו. קפוץ אותה בפה שלה, התמלטה הקטנטן אגרוף הדלקת שגורמת לשיעול בכי קורע.

  "כן, בסדר. שם הגיוני עכשיו. זה רק ירדו אישי!" היא מאווררת את עצמה עם הידיים שלה.

  "לא לעבור החוצה!" אמרה צוה את עצמה את הראש עד 4 מילים אלה הפכו למנטרה.

  זה תרחיש מאוד היה רדוף אותה במשך שנים. זה היה סיוט לבוא האחרון לחיים.

  "מה? מה זה אומר? מה זה אומר, מרילין?"

  Renee חטפו את הנייר מרילין ולקרוא בקול רם.

  "הוא שלך?" היא ביקשה ולאחר מכן את עיניה המוארת.

  "ניקולס Avalon...מרילין Avalon. שם מוזר. אנשים רבים לא לשתף אותו?" Renee הסתכל אלכס, העיניים שתנפץ.

  אלכס הניע את הראש, לא הבאים.

  "היה לי תינוק מחוץ לישואין כאשר הייתי אישה הצעיר. הייתי רואה בחור ... היינו רק מבינים שאיראן מרמה סביב אחד עם השני. לא ידעתי שהוא נשוי כאשר נודע לי על אשתו שהיו רק הבנתי היא היתה בהריון אני הסתיימה אותה מיד. לא היה מספיק מהיר ככל הנראה. כעבור שבוע הבנתי שאני גם בהריון. אני הסתיימה מערכת היחסים שלהם, אפילו לא משמעות. על ידי פעם שאני מסופק, הייתי נחרדנו מדי על ידי את כל מה שקרה אז אני נתתי את התינוק למעלה..." מרילין אחז בשיבולת בבטן ללעוס אותה מס שפתיים.

  "כך ... כלומר ניקי?" עיניו של Renee הלך רחב.

  "ניקי הוא הבן שלי!" מרילין sobbed.

  פרק 4:

  ניק התעוררו ביער.

  הוא שם בכבדות החוצה את האף וניסיתי להזיז.

  זה כאשר הוא הבין כי קרסוליו היו בגיליונות. כדי גושי בטון.

  "ניקולס. הוא מטופש כדי לנסות להפעיל. כמה פעמים יש לנו ללכת דרך זו? אתה גר אנו הצג. אתה תמות ואנחנו לקחת הערות. לך להעיר לנו להתחיל בכל רחבי. Capisce? "

  הוא �
�חזיק את הנשימה, סגור את עיניו. זה היה בחזרה עכשיו מייל גועשים דקה. הוא אמר שהוא לא יכול להתמודד עם זה אבל הוא באמת לא הייתה לי ברירה. מוכן או לא קורה עכשיו.

  ראשון ראשון. היה דרוש כדי להבין היכן הוא.

  פתלות סביב על עצמו הוא הרגיש שרשראות מבוהל על ידי הרגליים שלו משהו כבד תחת רגליו׃ גושי בטון.

  "להקשיב, בסדר! אני מקבל כי זה חשוב. עלול לשנות את גורלו של האנושות. אני לא להירשם זה!"

  היה revving קול. משאית

  ניקי הבנתי מהר מדי כי הוא מחובר על ידי מספר שרשראות למשאית. דבר אחד שלו היה רק מושלך ישוחרר נייטרלי היה נותנים החלק של אגם Nighthorse.

  "אה-הו אלוהים!"

  "אתה לא יכול פאניקה. לא עכשיו. רוצה להישאר בחיים? חושב מטומטם!"

  זה היה באמת מצער איך הוא היה בסך הכל ציור ריקים.

  * * *

  מרילין אחז בקש את הערה יד המלהיבים והמסעירים ביותר. היא קורס סנטה ביאנקה הסלון של קומה.

  "הם ידעו שהוא היה הילד שלי אבל אני מעולם לא אמרתי לאף אחד עליו. אפילו לא חבריו הקרובים ביותר שלי אי פעם ידעתי שאני בהריון. אני עצמי מבודדים את העולם כולו בזמן שאני נשאו ניקולס. היה רק אדם אחד אי פעם אמר את סוד והוא היה רק כי הרגשתי שזה היה הדבר הנכון לעשות. זו יכולה להיות רק משמעות אחת הדבר".

  Renee העלה אותה לכווץ גבות {ממאמץ או רוגז}, מנסה בצע. מרילין זרק לה את הידיים באוויר.

  "פירוש הדבר שהם ידעו את אביו! שהוא אמר אי פעם אחת בלבד! להישאר עם מעקב אותי".

  "אוקיי, אז מי היה אבא של ניקי?" Renee בלע, ממאן האיסוף ושפח אדני קדקד זה.

  מרילין הצגנו את עיניה וצחק.

  "זה היה שם של בוקרים פסול Prescott הצבא. יש לו את הקריירה בולטים 101ST מוטסים. אני תמיד היה פרייר של אדם במדים."

  אלכס התיישב בו הוא slouched נגד ספה. הוא נראה כמו מישהו היה רק התחשמל למוות אותו.

  "מה קרה, מועדון ילדים ? אתה יודע משהו אני לא?" עיניו של מרילין הלך רחב.

  "המתן שניות השם שלך הוא Prescott, לא?"

  אלכס ליקק שפתיו.

  "אבא שלי הוא השם האמיתי של אלכסנדר Prescott. הם אינם קוראים לי ג'וניור. הוא נמצא במרחק של אלכס כי הם שתמיד קרא לי אבא צה"ל. הוא - הוא זכה כמו סירה מדליות של עומס כאשר הוא נמצא שהיה סנט. הוא אפילו לא התראיינו בוקר טוב אמריקה כמה פעמים." אלכס רעד הראש שלו. שפתיו הפכה סגול.

  "אבל אבא שלי היה די מסריח סודית. הוא חש מרומה על אמא שלי הרבה. היא הייתה ולהתחנן עבור תינוק. הוא לא רוצה באמת אחד. פשוט רוצים לה לשתוק, אני חושבת.

  אמא אמרה לי את הסיפור משהו כמו זה. יש שירות ציבורי גברת כי אבא היה מוקסם, כדי wiled( לה מילים לא שלי) 'קבל את המכנסיים שלה". זה היה מה הסתיימה של אמא ואבא שלי נישואים. היא שאני מגיע באותו שבוע היא למצוא פרטים על הפרשה. היא מתה של סרטן כאשר הייתי 12. עברתי דרך המערכת הרבה ולבסוף קיבל הזמין כדי לחיות כאן סנטה ביאנקה. כמו צדקה או משהו ולכן הם ילדים מכל רחבי..." הקול שלו כמו כלבלב כבוי.

  מרילין במצולת כורסה, stupefied.

  "ניקי אחי שלך הוא אתה כמעט בדיוק באותו גיל כי יש לך אמהות שונות. אבא שלך היה חבר שירות המפורסם, שהופך לכם משהו של אישיות ציבורית רק על-ידי Association . לך הן את הדרך אל בית האומנה ייחודי אשר מקבל ילדים מכל רחבי הארץ כי הוא ארגון צדקה..." היא הסתכלה עד Renee שהיה מחפש אלכס ב חשש.

  "בסדר, כך הניחו על כאן! כל זה רק קצת מסתחררות של היקום לי!" אלכס מוחזקת ביד שלו.

  האימים שלו היה מושלם שנוסדה. את הילד שהוא מבוגר עם טיפול למשפחות אומנה היה פתאום מת, עזבו אותו לבד, שזירה ב רוחות של תהפוכות הנוער. עכשיו הוא היה אדונם שקם לתחייה ו עלה כמו אחיו הביולוגי שלו. קורבן של הברורה משוגע רצח בהירים. זה יהיה יותר מדי עבור כל מי שמעוניין ליהנות ממש.

  "אם הבחורים לקח ניק ידע שהוא בחור שלך ולאחר מכן הם צריכים להיות נודע כי אבא שלי. כלומר אבא שלי היא מה ברצינות כי הוא דבר מוח מעוות הם עושים כדי ניק, ממש?" אלכס sputtered ו אחז בשיבולת הברכיים כדי להסתיר כי הם היו בקול רועד.

  מרילין עע.

  "כן, זה רק הסבר הגיוני".

  אלכס פתח את הפה להגיד משהו אבל את המילים לעולם לא יצא.

  "הבחורים!" Renee הופסקה את עיניה היו נצמדים למסכי הטלוויזיה העתיקה של החדר.

  הוא הודרך על חדשות מקומיות.

  "אני ארין Pickler. אנחנו גרים כאן באגם Nighthorse שם דייגים מקומיים לכאורה עדים בן 17 המשך לעולים יוצאי זכר היגררות לתוך המים כבול ל מתנגשות מאוישת של המשאית. מה הופך את חשבון זה של רצח-עיניים לבנונים שסבלו מהמלחמה הקשה עוד יותר? את בן 17 הוא שזוהו על ידי המשטרה ניקולס Avalon. קורבן של הרחוב הראשי הידוע לשמצה של רחובו הראשי של רוצחים סדרתיים גם הם נדירים 7 חודשים".

  מרילין זיק להגתו אותה רגל. את המשאית היה העוברות במעלה ובמורד הנהר על המים כמו תפוח. המשטרה וכבאיות לכפרים סרקו את אגם עם מכונות. האם הם מוצאים צעירים ניקולס' הגוף?

  דוראנגו היה עם העניים מגיפה פסיכולוגית Insomnia Security של התמונה הופיעה הבא. היו עליו הותזו בועות, סביב אפו של המשאית. של כבאי צעק והצביע על המים. כמה אנשים הצטופפו ליד החוף.

  לפתע, ניק בראש של יקה את פני השטח של מים מחרחר עבור נשימה. השיער שלו היה דבק על-פניו והוא spluttered. העיניים שלו היו מגוון רחב עם הטרור.

  "אני לקצץ לו לקרוס! לקחתי את גופתו של לקרוס!" אחד וכבאיות לכפרים צועק בהיסטריה, מצביע על ילד.

  ההיסטריה נפרסת בצורה מידבקת. את הילד עשה רעם עבור IT, בריכת מים עמוק יותר לתוך על הצוואר BREAK-CLIP.

  את המצלמה שלו lingered להעיר כמו למרות שהוא היה נטוש.

  מרילין, Renee, אלכס להמיר מצועפים.

  פרק 5:

  הוא תרנגולת מקושקשת. הרגשתי כאילו הוא היה לי להירדם במשך מאות שנים.
את המים פריג'ידית jarred לו את העצמות. כל שרירי שלו היו משך בכוח שלו לתוך thrashing ערות. הוא יכול להרגיש אותם קריעה.

  עיניו הגיע לפתוח תת ימי. מטושטשת, אפור ירקרק מת תולעים צף על הראש. אגם מים.

  הוא לא זוכר שום דבר. אך איכשהו את המצב הזה הרגשתי כל מוכרים מדי. יותר מאשר החיים.

  יקה את הראש על המשטח. הוא שם ושאף עבור נשימה מתוך רפלקס. בשעות אחר הצהריים המאוחרות הפציעה קרן אור לתוך שקט נפשי מלא חרדה שלו. זה היה הדבר היחיד הוא יכול להתמקד על שבריר שנייה. אור. יותר מדי. רעיל על האיזון העדין של העולם המלהיבים והמסעירים ביותר שלו.

  אז היו אנשים צועקים. למה הם צועקים?

  הוא חש בראשו להסתובב במקום. הוא היה במרכזו של האגם. היו וכבאיות לכפרים, שוטרים, צוותי חדשות מקומיות לאורך קו החוף. חלק מהם היו transfixed הטרור שקט. חלק מהם היו הצבעה ו לצעוק דברים אקראית.

  "אני לקצץ לו לקרוס! הוא - אני רוצה לדעת כי פנים בכל מקום!" אחד של כבאי קרסה אל הברכיים ב חולין הטרור.

  ניקי וחופיה של של איסטיקט תגובה. הם היו טורפים היה טרף עד כה כפי שהוא היה מודאג. זה היה חיים המפלצת של Frankenstein ואיים חדש. הוא היה כדי להפוך את מסלולי ההליכה מהירה.

  הוא היה שמיעתי הזיה. היתפסות לבהלה בדרך, ניקי לא יודע כי. הוא יכול לשמוע את הקולות שלהם על דעתו. את האנשים אשר עשה לו את זה

 

‹ Prev