Book Read Free

Mystery: Suspense: The Lazarus Phenomenon: : A Private Investigator Mystery Crime Thriller: (horror, thriller, science fiction, mystery, police, murder, ... (Marie Avalon Mystery Crime Series Book 1)

Page 51

by Josh Law


  כל מה שהוא יכול לעשות עכשיו היה לצפות להמתין. המתן עד להיתפס בין scalpels ואחוזת שיגעון שישראל נקטה כעונש קיבוצי של רופאים מכף רגל ועד ראש ואת inhumanly strong בידיים של כועס עלה מת.

  שבו הוא עמד, אלכס הריח אש. הוא יכול היה לראות את לשונם קשתם שקר הוא כבוי מלקקת מעלה ממרכז של בחירות כי ניקי עמדתי על.

  ניק עמד עם הידיים שלו להפיץ את מצב מכאן ניכנס לכנסייה. עיניו היו מבהיקים ב זוהרם של מהריסות כי שרפו סביב קרסוליו. שבו הוא עמד, אלכס יכול להרגיש את הזעם כי הידהדו לתוך מעגל העמוקה ביותר של אחיו של מתייסרים נפשי׃ היה בשם חזרה את דמו שטופי-קבר רק כדי להפוך את-מעבדה המבוקשים ביותר של המאה רט היה מעבר מסווגים בהייררכה משפילה. בידיעה כי כעת הוא לא רק אחד היה העצמת. הוא עמד כדי להסית זעם אלה dredged של אבק.

  אלכס החזיק את הנשימה. זה היה הדבר הנורא שראה היה הכריע Renee כבוי כדי בבר. ביערות סביב אגם Nighthorse הפך הגן של חלקתם הגופות. דרקולה לא יכול היה לעשות זאת טוב יותר. הם תלו מ עצים, חלקם מוותרים באופן חלקי בלבד מתוך הטבעי שלהם עדיין על ידי הגדרה הפיקטיבית ולמפלגת מת. אז חלק מהם תלה השבר של הפיקטיבית ולמפלגת היו להחיות לאט לאט את חלץ. אז היו מי תלה של עצים מחרחר עבור reanimated נשימה. הם היו writhing ללא הפוגה באוויר, מנסה חינם עצמם של ניילון חבלים הושעה כי אותם סניפים צורות "X".

  כי אלה היו ערים היו עיניים פקוחות שלהם באופן מלא ראשי פנו אל ניק שבו הוא עמד בעיצומה של עשן.

  הוא הרים פיסת קרטון שהוא נשאר וסמך על trunk היה כתוב על עם הסימן קבע. את האנשים התלויים מסביב שזורים כדי לקרוא את השלט:

  מלון ביער של צעצועי-אלהים די. לאבד תקווה כי כל הזן כאן.

  "רבותי!" ניק של קולו הדהד את העצים הטביע את ליבב של פעם-teenaged ילדה כי רק החיה.

  "יכולים כולם ישמעו אותי? האם אתה ער עדיין? להרגיש כאילו אתה כבר יכולתי להירדם במשך מאות שנים? של חלק אתה, זהו למעשה נכון".

  אדם זה היה תלוי את הבגדים רקוב ההיסטורי של קאובוי חקו השמע שתושמע, ולהתפעל מהמגוון הרב של ניק סבוך.

  "להקשיב לי כל לך. השם שלי הוא ניקולס Avalon. מעל חצי שנה הייתי נהרג בתאונת דרכים. אני נרצח על-ידי אנשים שאבא שלי חשופות יותר להטרדה למען המחקר הרפואי! ולאחר מכן על ידי כמה יפהפיות ונפלאות במכה מוצלח של אותו מחקר אני החיה. שוב אני הייתי הטביע את האגם, לא 10 מייל כאן. שוב אני התחדש.

  יש לי להתקדם לקמפיין, גבירותיי ורבותיי, אזרחי חמור. אני לא יודע כמה זמן זה יהיה לשאת אותנו תופעה מדעית. יכול להיות כי הוא זמני נחזור יש להזכיר גם מצעים בקרוב? אין לי מושג. או אנחנו שוב לחיות את חיינו באופן מלא את גיל עמידה? אין לי תשובה. זה ברכה או לקלל? הוא מעבר אותי".

  הוא אכל ידיעה מה הוא אומר היה קשה דרשה לשמוע. אבל הוא הצורך כדי לומר אותה. למען שלו ללא מוסרי כללי הוא הצורך כדי להטיף לאמונה שלו אל האנשים האלה.

  "מה שאני מכיר עבור מסוימים לחלוטין, גבירותיי ורבותיי, הוא טועה נהדר בוצע לנו כל. אנו נמצאים ממש חמים בובות בדם קר הנשמה עם המשחקים של אלוהים אלה נגני תקליטורים. מה אנחנו לא טבעי. לא יש לנו את הזכות לנוח בשלום? היא מוסרית ימינה או למעשה אתי כדי להפריע הנצחית היד ולהגיש לנו כאבי תופת אלה בחינות? טוב שלי על קברו של האזרחים, התשובה לא!!! דבר זה שנעשה לנו הוא בלתי נסבל!"

  היו שליליים של כמעט תמימות דעים בקרב מי היו ערים. ילד קטן אחד היה אחד חברי הוועדה חשבו בסקרות גופות תלויות כמו שלו שפתיים הפך בהיר ירוק לימון. אחרים ראו את הזוועה האימים שלו היה הבית הוא המונע את הדבר הרחוק ביותר מהמעבד טבעי. זה היה בלתי קביל.

  "אני מרגיש כל כאב הוא, העליון של הראש שלי על עצות של כפות הרגליים. כאב מופרז רעב! זה כמו יש לי מסמרים זעירים של מיליארדי היות לג אותי עם מעט chisels. שפגיעה אותי משם, מילוי לי עם הריקנות כי לא יכול להיות מפויס. למחלה כי לא יכול להיות מיובש! הלב שלי הוא איגרת היכו. עם כל היכו, אני מרגיש כאילו אני המרוסס עם כדורים! לך להרגיש אותו יותר מדי! אין לי ספק!" ניק קרע על הבגדים שלו. לא היה מסוגל לשלוט על שיש בהן ושאותו מבקש ב הקול שלו.

  "אני לא הולך רק כדי להתוות להם להרוג אותי ולאחר מכן zap אותי ער! שוב ושוב. כמו הייתי כמה סוג של צפרדע כדי להיות בתר! אני לא יודע מה את היד של אתה מתכוון לעשות. אבל אני הולך לעמוד עד-אלהים אלה השחקנים! אני הולך כדי להלחם בחזרה. אם יש לי לחיות נגד הטבע גרעין של החיים שלי שכבר מעל ולאחר מכן הם יותר מדי! יהיה אש. אנו קולים את המקום הזה מהמפה. ניתן לראות אותו כוכב הלכת צדק!"

  עכשיו יש שם היה צועק מתוך להעיר אלה. שועתם היה אחד הקרבות ההמנון. מלון עורר זעם העולה מן שהנחיתה קרח. היה המלח שנעקרו. הם לא יהיה מהיר לסלוח.

  אלכס החזיק את הנשימה. מאחורי אותו הוא שמע את מנועי מכוניות חוליית של המשטרה את הבאים Calvary. הוא שמע את הרטינה המתמדת של מנועי משאית מעבדה ניידת.

  זה היה כל ירידה למקומו כעת. מצלמות חדשות vlogger והחוויות כוונון לתוך כל פינה של האינטרנט. העולם היה מוכן לראות את הגדולה בקרב על קדושת האדם שלכם. את השחיתות של חיי אדם. את ההחלטה של 'cience קרב של החייאת'.

  פרק 13:

  "האסיר במכונית. דבריו של על טייפ גיבוי". מרילין קפצתי החוצה של רובה ציד של Datsun מושב התהפך הרמטכ"ל. הטלפון שלה Riggs

  "אני לא את אבזרי מעל קל, Avalon. Gotta אומרים אותו כעת. עבודה טובה". ראש הכריע את הכובע שלה.

  Renee קפצתי החוצה של מושב נהג והסתכלתי אל תוך יער ערב הערפיליים. קפץ לבקר את עיניה כאשר היא ראתה את העשן ניקי שעמד במרכז את האש.

  "אמרתי לך. זה הרחיקה הרבה מעבר בתחום של מה הוא ומה לעולם לא צריכה להיות..." אלכס היה בלתי נראה בצל העצים. הקול שלו רעד מזעם מעבר הרפו.

  "ניצול זה שמצאת יותר מאפשר
ות לך על דרך הטלפון, ילד." ראש Riggs ירדו עמוק יותר לתוך צללים ונרתע מופתע. משהו לא היה ממש עם אלכס.

  "כמה דברים יש לך לעשות לאדם. פרטי רצוי, אבל זה לא באמת אופציה בזמן זה. ראיתי משהו ביער. ייתכן שהיא בסוף אותי. אבל לי. היה לי את אחד הם רוצים לעשות בדיקות על הבא ... אחי סבל מספיק".

  אלכס יצא של צללים. הפה שלה מכוסה Renee.

  צורך מרט את המעיל, הם יכול לראות עכשיו את הילד לבש אפוד שריון גוף זה היה מוצמדת עם 6 לבבות נוספים כל עם 6 בלוטות adrenal תואמים.

  "אני מצטער כדי להיות אחד כדי לפתור את המסתורין. אני באמת. זה לא הסיפור שאני רוצה לדעת. כן, אני די טוב על תפוח אדמה חמים. אתה יודע את המילים באומרו כי יש חשמל? מילים לקח אותי למטה כמו ממטוס קרב. לי כדי לבצע בחירה. זה היה או להוסיף עוד אחד בלב או ללבוש אפוד זה אותו בעצמי. ראה, אני אוהב את אחי אין לך מושג מה זה כמו אלא אם כן יש לך אחד משלך. אני לא תן לו למות שוב. מצטער ... אני לא יודע איך להסביר ... הרשו לי להסביר." אלכס coughed החזיקו את היד. העיניים שלו היו squinted סגור כמעט לחלוטין גם את מתינו אור עמום.

  הרגשתי Renee עצמה לפרוץ בבכי. היא הייתה נדהם כי הוא עלול להיות מוסתר שלו כל כך טוב פרפורי כאשר הם עמדו מחוץ של בר.

  "אבא שלי היה גבוה למדי את עמוד הטוטם של הדירוג הצבאי לפני שהיה בכבוד מרוקנת הוא קיבל פצעים חיוניים , אפר להתכתש. כאשר הוא הגיע הביתה , אמא תמיד אמר שהוא היה לאובססיה אצלו למחקר רפואי. זה לא היה רק שחזור שלו כי עניין אותו. כאשר הוא היה לבית החולים, הוא מצא את עצמו לחלוטין עטוף במסגרת פרוייקט זה נועד המחקר הקרב תהליכים להחייאה מהירה סגירת הפצע. אבא שלי הגשתי בדם שלו דוגמאות את לכאורה סיבה טובה.

  הם אומרים כי החברה רע חורבות המוסר טוב. נראה כמו מי שטבע כי יש לו את אחד ימינה, עבר לאמג? לוסיאן סוויפט היה רופא אשר עבדו תחת כשפני המפתח מונחים ישירות על אותו מחקר בבית החולים מטריה אבא שלי טופל על ידי. כך הם נפגשו זה בזה. זה היה לוסיאן gung-ho מעורבות של המחקר מחקר של אבא שלי adrenal המהפכני של "סטיות הרסניות" כי לבסוף השפיע עליו כדי להפוך את חזיר גינאה לצורך הבדיקה עצמו. ממשלת ארצות הברית במימון תוכנית המחקר עם הכוונה כי היא בסופו של דבר לייצר להם עם-עצמי resuscitating hybrid חיילים". GI היוצר המתעד כלפי מושאיו כי את היכולת להתאים את גודל בלוטות adrenal ו כדי להפוך בתוספת של פונקציה שריר ובכך כימיקלים - כמו אשלגן - כדי באמת להחיות את עצמם באופן טבעי. רתמנו עם גירסה של מה שנקרא Lazarus בתסמונת דאון. דארווייזם כמו עונה זומבי אוהדי ספרטה או משהו אני לא יודע.

  חברים מסוימים של הממשלה שלנו ואת צריכת החשמל שלהם התעללות בשימוש אישי מימון שהאשמים' בנק יחידים, ספרים שנוסדה סנטה הבית של הילדים של ביאנקה כאן דורנגו אודות לפני 22 שנים. היא הייתה אמורה להיות בית האומנה בלווין הם יכלו dump צאצאים של כל נושא הבדיקה# 1(אבא שלי) כבוי כדי למסוק של מחקר עבודה. ראה כל חייהם כי ילדים או חי בסנטה ביאנקה היא למעשה של אבא שלי ביולוגית של ילד. במסגרת התוכנית, אבא שלי היה לתרום זרע עבור המון נשים עוברות הרבעה מלאכותית כדי להיות עם כך יכול להיות גם בנושאים פוטנציאליים רבים ככל האפשר. הוא היה גם תחת הוראות קפדיות כדי ניסוי עם חומרים שונים וכן לקיים יחסי מין עם נשים רבות כמו שהוא יכול לפתות, בהנחה כי בסופו של דבר תינוקות יצא של כל אותו. הדרוש להם כדי לראות אם כל של גורמי ודפוסים ביוכימיים והתנהגותיים חומרים או תהליך של אינטימיות פיזית האם לשנות את הבדיקה נושאים".

  אלכס הביט על החזה שלו. עכשיו הוא רעד, אודות כדי להיות חולים.

  "הוא מכבה את אבא שלי עד כה היו בדיוק 8 ילדים אשר היו תוצאה של אלה הורה אהבה. אני אחד מהם. ניקי היא אחרת. חברות אלה משתמשות' איברים כאן היו 6 אחים..."

  אלכס הסתכל על סקיי דמעות גיבוש בעיניו. הוא באומץ נדיר את שייו כמו אפוד ברור שנגרם לו סבל קיצוני.

  "צוות פגומה של גורמים רשמיים Ops שחור היו תחת פקודות. את הבדיקה בנושאים עצמם היו כדי להיות במיקום אסטרטגי מתנגדיה תחת הנסיבות משתנות כדי לראות כיצד להחייאה האם לעבוד תחת כל סוג של מוות. האחים שלי כאן נהרגו במכונית ספינה טרופה על לפני 4 שנים. הם ניסו ונכשלו על מנת לגרום תסמונת Lazarus אותם. זו הסיבה אברי שלהם היו ההפקדה מחקר של איברים של נושא אחר כדי להסדיר את שיטת הלחיצות להחייאה או מה.

  ולאחר מכן את הנשים שהיו אינטימי עם אבא שלי היו יעד להתנקשות. הם ניסו לראות אם תהליך של ריאקציה כימית של המוח כאשר אנשים מקבלים יחד כמו זו עלולה להפוך את הנושאים' להגיב מה עכשיו המכונה "Prescott1" adrenal extract. הם רוצים לעשות את זה עם נשים שהוא נשאר רק עם אחת או כמה פעמים, כמו בלש Avalon, מישהו שהחזיק עם במשך שנים כמו אמא שלי. היא הייתה חשופה כמות גדולה של סרטן אלה דברים כימיים כאשר ההורים שלי היו נשוי ואב להשפיע על התהליך של סרטן הם היו למעשה זירוז שלה. אני לא יודע איך הם עושים את זה אבל אז הם יכולים לעשות הרבה ככל הנראה בחיי!! בכל מקרה הם הרגו את אמא שלי כך שהם יכולים לנסות להביא אותה חזרה לחיים. הם פיתו בלש אבלון אל דוראנגו כך שהם יכולים לנסות להצליף אותה ואת השימוש של הפרוייקט שלה."

  אלכס טפר על עצמו והסתכלתי למטה.

  "כל הבדיקות היו כמעט מוכן בתנועה על שיווק. כל מה שהם צריכים לעשות זה לראות אם הם יכולים להשתמש כימי חשיפה לקרינה בדיקת decomposed נושאים ולהביא אותם חזרה. שתכלול חלק מאדמות אבותיהם של אבא שלי. אבא היא של קולורדו. שכל בני המשפחה שלו היא דורנגו באזור. לכן המחקר בוצע כאן. כך כאשר הגענו פרק זה ... הם שלי מת על קרובי משפחה לחפור עד קטן מהנה עם..."

  את המאמץ כדי נשימה monolog הסבר זה גרם אלכס כאבים. ויט את עצמו ואת coughed דם. לאחר מכן הוא אחז בשיבולת גרון השטן שלו הופכים את קול כמו שור גווע-צפרדע.

  "אפוד ... למה אתה?" Renee
היה על סף התמוטטות נפשית.

  "הדבר הזה הוא כמו תמיכה החיים זהות ותרבות יהודית המכשיר או משהו. משאבות אותו הדם של הגוף שלי 6 פעמים במהירות משום שהוא פועל על לבבות 6 אלה הסוללה כדי לעשות זאת. הוא משתמש 6 adrenal אלה כדי לשפר את הביצועים שלי בלוטות. S'הנשקפת בכל זאת ... עדיף להשתמש לבבות אמיתי יותר של מחשב, EH? זה מה הם אמרו לי. כל אני יודע הוא הרג לי ללבוש אם אני לקחת אותה ... אני נועמאן ma יש התקף לב!" הקול שלו גסס משם עכשיו שפתיו הפיכת סגול. הוא אחז בשיבולת הברכיים בוכה מן המאמץ היה נלקח לדבר.

  היה פתאומי כפיים.

  "הסבר נפלא, אלכסנדר! אתה עשוי היה להיות האיש הגדול אחד עוד תעקוף".

  כל העיניים נפל על ד"ר סוויפט כפי שהוא ייצא מתוך עשן. כל קצין נוכח משך את הנשק שלו.

  "אתה יודע, חייל טוב כמו שאתה, אלכס, אמורה להיות לא היו נפגעים של ניסוי זה. אני לא רוצה אלימות לא הייתי השיחה הוא רצח. לי כל האמונה שלי יוכל לרפא את כל של המדע. אתה לא רואה? אנו כבשו את המוות! לפני אותו בכל זאת..."

  של סוויפט בפנים כך באופן דרסטי לשנות את סוג דוקטור מרילין נפגש לפני זמן קצר כגון סנטה ביאנקה. עכשיו הוא היה נזעם ירוק השזורים על ידי מניה אחד הגרועים שבניאו הפנימי של אותו.

 

‹ Prev