Book Read Free

Mystery: Suspense: The Lazarus Phenomenon: : A Private Investigator Mystery Crime Thriller: (horror, thriller, science fiction, mystery, police, murder, ... (Marie Avalon Mystery Crime Series Book 1)

Page 52

by Josh Law


  "התוכנית לא יש פרוטוקול מסוימים במקומו. היה לנו להכין את הסבירות של מהפכן כמו ניקולס. החייל בהחייאת עצמי שלא ניתן מבוקר הוא כמו נשק גרעיני שבו ניתן להשתמש על ידי כל אחד. כך לקחנו צעדים נוספים כדי להבטיח כי ישנו למותו של בן אלמוות Lazarus". לוסיאן יצרה בעזרת מזרק עם נוזל ברורה.

  "אני עדיין מאמין בחוזקה המדע שלי. כמו Grecians של, תהיה לי את פניו מבקרי ואת ירי חוליות עבור הישגים הרדיקלי שלי. אני לא, עם זאת, אדם רע. יש לי רפא את העולם של מוות. באותו זמן, יש לי ביטל את הסבירות של הסגת גבול משפטי. לא תהיה עוד המורדים. אין יותר את נשמתו. ללא פחד או כאב! אני נתתי לך טיפשים אוטופיה! אני, משוגע המדע אחד הגרועים שבניאו שלי תלמידים. אני הליכה ברצון כדי מה בסוף אתה uncorrupted הגוף הפדרלי מאפשר לי. אין שאיפה גדולה יותר שקט נפשי שלי מאשר להיות האחרון של השהיד המדע. על הגדולים לי לא יהיה כמובן הבריא של האפשרות. יש לי עבודה אחת אחרונה כדי להשיג. אני חייב להיפטר הארץ של ניקולס Avalon!"

  זה קרה באופן מיידי. לא היה זמן באופן לוגי מפה את השלבים הבאים. מרילין באלהי אדלג קדימה ו תפסו Renee ו אלכס תחת בזרועות. היא ירד אל הקרקע מכוסה ראשיהם.

  לוסיאן זרק רימון קטן של גז מדמיע. השוטרים reeled. לאחר מכן יש קול של insurgence כמו המתים שבר ללא תשלום. ניק הקולי של יכול להיות שמעתי צעקות משהו rousting על דין של כועס אספסוף.

  זה לא טוב לכל מי.

  פרק 14:

  מרילין הרגשתי אותה בצוואר סגירת תחת ההשפעות של התרופה. היה דריכה ההתקהלות בדרכו החוצה בעיצומה של עצים. אלכס היה gagging עשיית צלילים שהיה שייך, הזוועה מתיחה. מרילין שזורים מסביב בתוך כדי לראות אותו אחוזה בקדחת של תפיסת חמור על הקרקע לצד אותה.

  "יש לי אותו! לך ללכת אחרי הילד שלך!" Renee חקו את המילים והניף מרילין על.

  זה היה טירוף. היא חשה כה קטנה בתוך אותו. אנשים ברחו באיור eights. השוטרים היו שניסה לחדור למקום. מצלף צוותים הגישו את אדי, פונה נסתרת תחת חלונות מגינים אנושיים של המרוהט בסגנון מינימליסיטי. אם מרילין היה תהית אי פעם היא עכשיו ידע מה קרב של מלחמת האזרחים היה כמו.

  "זה לא עובד לנו, רופא! אתה לא העבודה שלך יותר מדי!" ניק של קול. כך בטוח, uncaring מתמודדים עם המוות השלישי שלו השנה.

  את למעשה לא היה חמוש Wakers עצמם. הם היו מצוידים רק עם עד שהזעם שלהם. זה יכול להיות מספיק. מחקר של צעקה עוזרים יער. המתים בא להם הם לא יכלו להגיע משם.

  מרילין פרצו את העצים. היא נעצרה מת מסלולי שלה.

  זה היה מהשאון וההמולה טהורה. הם התרחקו במעגלים כמו טיל ממסוק של הלהבים. ניק של ספקות הפכה אותו לתוך משהו כמעט בעלי חיים. ברעבתות הפראים. הוא jabbed האגרוף לתוך לוסיאן השטן עם טלפון lunging פעולה של הקפה קוברה מגיש לנשוך ומאפשר הציפורניים שלו בגז מדמיע לתוך עורו. הרופא coughed ו שח מעל הברכיים. ניק ובעטו בו עד שהוא נשבר.

  הוא עמד האורבים לפתחו של אותו עם חיוך רשע כמעט על פני תכונות שלו.

  "אלוהים כמה אתה עכשיו, עבר לאמג". ניק היססה, להטות את הראש בצד.

  "אני יכול להרוג אותך. אני באמת צריכים להרוג אותך. איכשהו לקיחת החיים שלך כמעט כמו רע כפי שאתה להעיר אותי עד עפר של Nap. גם פיזית sickens אותי לעשות למעשה זה, אני חושב שאני הולך מאפשרים לך לחיות, לרופא". ניק היה ממש כרע עצמו, העליזות הכתפיים מכרום שלו ממוקם בלב מתחם פיתוח מסגרת כדי לגבות ממנו. מרילין החזיק את הנשימה. את התינוק היא הייתה במרחק נתון הפכה בוגרים מבוגר.

  חסד היה טעות של ניק ד"ר סוויפט היה מונע על ידי אובססיה מדעית כי כל סילוקי החשבונות לצרכים הפיזי שלו. עם שריקת שטלטלה את העמק הוא יונה קדימה ותפס את רגליו של ניק. הוא חפור האצבעות טיפוס אליו כמו חתול וילונות. דחיקה קדימה, הוא פילח את המזרקים שהיו לו בלב.

  ניק קפא. עיניו הלך רחב.

  מרילין חפרו אותה מראשו אל הקרקע. בידיעה שהוא נפטר לפני היה דבר אחד. רואים לו למות היה בשלימות משהו אחר.

  שפתיו התחילו קצף ודמעות היו wrenched מ לנגד עיניו׃

  "אני ... אני רפא לך. ראה, הופכת אותנו עוד!" לוסיאן הוציא את הלשון היה טיפשי היה chuckling דרך שיניו.

  היה פתאומי ירייה כי צלצל על עצים.

  "כמה דברים יש לך לטפל בעצמך". ראש כמו שהוא עמד Riggs הכריז עם Sig Sauer עישון.

  לוסיאן נאנח ונפלתי קדימה. הרמטכ"ל ירו לעבר אותו חזרה את הכדור עבר את כל הדרך אל-לבו

  "ניק!"

  מרילין יונה קדימה כמו שחקן בייסבול שהאווירה המוסיקלית שבו מכסה סגנונות רבים מגיעים לבית הפעלה. ניק gurgled על פני-הזלת ריר רבה ו קרס אחורה. הוא שכב התבוננות סקיי, מסוממים הערפל יתפזר, clueless גווע שלו בכל רחבי שוב.

  "ניק! לא!!! לא, זה בסדר. זה בסדר. יש לי!"

  מרילין קרס בסמוך לו scooped אותו. בפעם הראשונה בחייו היא המכשיר בתושבת הילד שלה בזרועותיה.

  "לא, ניק. לא שוב, חבר ... יש לי ... יש לי כל כך הרבה לספר לך! להסתכל לי!" ניק ראש התחילו גלגל לכיוון הקרקע. מרילין הרים את פניו, הכריחו אותו כדי לחפש את העיניים.

  "אני את אמא, ניקי. יש לך לחיות, חבר. כך אנחנו יכולים לדעת אחד את השני להיות משפחה!"

  היא בכתה פתאום. על חיי כי היא רוצה שלא נענו על. של דברים לעשות את זה היה הבן שלה. אולי אם היא רוצה שמר אותו אף הוא היה קורה? היא אמרה בעצמה כי לא היה שום דבר היא יכולה לעשות אבל זה לא עזר עם כאב של הרגע הזה. של צפייה אור קמילת שלו בעיני ירוקי עד.

  "אמא"? הוא שאל בחיוך. הוא מעולם לא מגיעה לומר כי לפני.

  "תלויות על, חבר. אני הולך כדי לקבל עזרה".

  פרק 15:

  "על-ידי אלוהים, אלכס! אני'דה אמ בוצע קובר ילדים! אתה הולך כדי להפוך אותו בנו. בואו על!"

  Renee משך אלכס עד מעל הכתף שלה. הוא היה thrashing, העיניים מתגלגל בתוך הראש כמו קרייזי הורס. ה�
�א הסתכל עליה נואשות מבולבלים. עבור רוב אותנו, מוות גישות כמו קדחת איטית ושלווה. עבור אלכס, הוא הגיע עם הכוח של האוקיינוס הפראים. הוא היה טובע בדם שלו כמו שלו פגע בנחיר המיכלים התחיל הקרע ו-חכו פיצול עם שבע פעמים חזקה הבהלה לזהב של הדם שלו על שישה מגבר הלבבות plus הטבעי שלו אחד.

  התרופה Renee אלכס thrashing שבו Datsun עדיין הופיע כמו האי בינות גז מדמיע.

  "מה קורה?! מה הבעיה עם אותו?!" צעק כמו תרנגולת מקושקשת Renee הצבא לפתוח את הדלת.

  מוזח ולהנעל מעבר לכך היא אותה אגרוף מול פניו כך קשה הוא יצא מכליו את החלון האחורי סדוק את זכוכית.

  "אתה כבר איבד את הזכות גם לשאול שאלה זו כאשר אתה אותו בקו האש!" צעק Renee מעל דין של קולות. היא העברת האצבע שלך ואת נאבקה הקדמי של שלו. Hauling אותו כלפי מעלה ככל שרשראות שלו היה ללכת היא הכריחו אותו כדי לחפש אותה גז מדמיע משולהב העיניים. שהצבא בפני גדודים שלמים של לוחמי הטליבאן היום שלו מעולם לא שבר מאמץ. הוא רעד מול עיניה.

  "רק פעם אחת, זה אתה הולך להיות אבא טוב של אחד הבנים רבים שלך והחזק אותו עדיין. הקש על החגורה שלי בין שיניו כך הוא לא לגוס את הלשון!" Renee תלשו לה את החגורה וסובב סביב כדי אלכס.

  "היי, חבר, חפש כאן. הי..." היא חייכו אותו ודחפו את הזיעה שטופי-מייבש לכבות את מצחו.

  "הבטחה זו לא יזיק". היא הגיע לפתוח את הפה pried דוחף את החגורה בין שיניו לא דקה מדי בקרוב. הוא סמך רתום את שייו מטה די קשה כי פיצוח היה audible. אמייל

  "כעת, kiddo קלה. של אבא שלך כאן. אני הולך לעבור אתכם אל אותו, בסדר?" Renee התחיל לגרור בזהירות אלכס לכיוון במושב האחורי. הוא התעוררה מההרדמה, נבהלת על מחשבה של פנים אל פנים עם לימודי דעת פסיכו-אבא.

  "ברצינות, יהיה בסדר אני לא מתכוון לתת לו לעשות כל עוד משוגע המדע. הוא מנסה אני אהרוג אותו." Renee לבסוף הניח אלכס מטה. היא מהפרצוף סביב הפתעה בדיוק כפי שהיא מרוצפת של אלכס פיתול הגוף ישירות מוארכת של הצבא.

  "אתה רוצה להרוג את בעלי?!" היה גברת Prescott. היא רוצה ולבסוף נמלט ניק במשמורת של היא רוצה הרקיע שחקים מתוך מחשבה על-עוקרו והדבקות ההצלה של האיש אשר היה ובוחן אותה לבית סדיסטי ואת קיומה. מגוחך

  "אם הוא מנסה לעשות את כל נזק נוסף הבן שלך? כן." Renee הביאו אותה באגרופים ובאלות על עמדה של מתאגרף.

  גברת Prescott משך של דיויד בואי הסכין שהיא נגנב מתוך לגוז של עץ של ניקי יצא ברה. היא חייך בצורה מאיימת, התהפך לראש שלה. Renee חפרו אותה רגל לתוך לכלוך, אבל היא לא הייתה התאמה עבור הכלה של Frankenstein. זה לא לומר היא לא לנסות. שתי הנשים זה לזה, Renee טעון הגנה על פניה עם אותה באגרופים ובאלות. Prescott בא-שאול כמו קיצוץ Cat , ולאלץ את הסכין לתוך אותה הנקרא נאקלס, שזירה.

  Renee SHRIEKED כמו את הסכין הגיע מטה דרך בחלק העליון של היד שלה יצא הפנימי של אותה לפרק כף היד. Prescott הביאו אותה עד הברך סדוק Renee הסנטר של הפיכת אותה ליפול אחורה ניקוז, זעקות על הקרקע.

  Prescott אותה על צירה בעקב.

  "אני בא כדי לחסוך לך, צבא. אנו יכולים לברוח עכשיו! להיות יחד תמיד ... ניקח אלכס ולהשתמש ד"ר סוויפט הליך של עליו. נוכל לחיות לנצח את שלושתנו..."

  הצבא את השיער עמד על סיומו. הוא balled אותו בשני אגרופיו.

  "לך להאזין לי אתה משוגע braud! להביא לך בחזרה את המתים לא היה רעיון שלי! המחשבה על קרופיליה גורמת לי רוצה לירות את עצמי! לך להישאר הרחק לי!" הצבא היה הרחבת את התא של Datsun. שבו היא התפתל מכאבים (על הקרקע, Renee הבנתי שהוא לא היה מוכן המשתתף ביופייה שלה

  גברת Prescott הטיית הראש שלה בצד. היא הייתה WAN עם הזוועה ומלא פתאומית צורב לגועל.

  "קרופיליה? חזרתי מת כדי להיות עם לך כיצד זה דבר איתי?"

  היא ניגשו אליו כך agonizingly איטי. Choiceless Renee סייג ב במתח. Prescott של זעם לא היה הדבר של בעלי חיים, מפלצות או אפילו סרטים. מראה על פניה היה בשלווה. לא איבה אלא אהבה. אהבה יתפתה ללחוץ אכזרי כאב. כאב כי להוביל אותה כדי להגיע אל ומשוך כלפי מעלה שרשראות של הצבא. היא שבר להם את הידיים שלה הכריחו אותם למטה באפו ואש.

  Renee צעקה והסתכלתי משם. צלצולים באוזניים של אלכס שמעה זעקות אימה, ידע כי הקצה של הצבא היה יותר מאשר הנורא שהיא יוכל אי פעם לעטוף אותה מחשבה סביב.

  Prescott שברו את שרשראות של trunk והתחלתי לצייר את הגוף בלבד.

  "אתה הולך לחזור לעזאזל לי בן-" שהיא מעולם לא סיים את דבריו Prescott שמפעיל אותה לאחרונה עלו היה רחוק הגוף יותר מדי. את עיניה fluttered בהודעות מיידיות המלוה גם היא קרסה.

  זה לקח שניות Renee כדי להגשים היא מתה. היא בעט הצבא כדי גלגל אותו על בטנו שם היא לא להסתכל על פניו.

  "אוי אלוהים!" מרילין היה ניגש למקום. היא הייתה אחז בשיבולת ניק מתחת לזרועות היה גרר אותו של יער. בכלבת קצף הצוואר שלו כלפי מטה כמו כלבלב עיניו fluttered.

  "אלכס! מה-מה הבעיה?!" הוא נאנח סביב gagging שלו.

  "אתה לא יכול לומר שהוא לא שהוא מגיע, מרילין. לפעמים קורה חיי העם רשע מביא אותם לדין. כמו של גברת היא שמח ממני בדרך זו. מה הם עשו לה כאב לה דרכים אשר עלול להיות לא קבוע." Renee הכריחו את עצמה אותה רגל.

  מרילין לבסוף jarred עצמה לפעולה.

  "זה ברור הן את הנערים צריך לחסוך? נראה כמו שירותים רפואיים סביב חלקים אלה הם מושחתים לגמרי? מה עושים?" מרילין ניסה לחשוב מהר יותר ככל האפשר. בלב שלה היה להכות את הקצה של הלשון שלה. היא לא היתה כי היא רק עד שהשליך שהיית רוצה לא אכלתי כלום במשך שעות.

  "אנחנו לקחת אותם השוטרים כי הם שובר קופות של מעבדות ניידות אנו עשויים להיות פגומה צוות בית החולים כאן דוראנגו, אבל יש לנו אחד בלבד. כמה רובים באמת להיות לתועלת כאשר אתה זקוק כדי לאלץ את הרופאים של מוות כדי לבצע טיפול חירום!" Renee עשה תחרות-הקו של מושב הנהג. היא רוצה עזבו את הסכין הגדילים ב
אמצעות אותה לפרק כף היד. לצורך לכידה בהרבה ואגם משישגן יחד של הדם שלה בתוך רצועות של בשר ככל האפשר.

  מרילין דחף ניק מאחור. היא הגיעה והרים אלכס עד הברכיים שלו. לאחר מכן היא מרוצפת ניק נגד החזה שלה התקיים הן את הבנים.

  "Whoa! היד שלך?! אולי אני צריכה נסיעה?"

  "הצורך הוא אבי ההמצאה, EH? אני נסיעה שלי עם שיניים אם הגעתי! לשבת הדוק, תסתום את הפה לתלות על אלה נערים!" Renee בעט גז.

  פרק 16:

  "על הקרקע jokers!" השוטר רס מכוונת אותה Glock 22 השמיים נורה כבויה עגול. המחקר עוזרים אמא הכה את הברכיים.

  היה חיפוש נייד היקס labs עם כפפות פלסטיק לבן.

  "אתה לא הולך להאמין כמו של חומרים בלתי חוקיים את הם כבר ותעש את הידיים על! אני חושב איבד כל האמונה קפיטול היל". הוא twirled כמה שריפת אבקת ירוק על קצה האצבע שלו. Datsun את עצי דרך שנפלה כמו עדר הלאומי 'מוסטנג דרך בשדה קוצים באו מהסס להפסיק לפניהם.

  "אנחנו צריכים רשות לשאול את החשודים!" Renee באלהי אדלג ממושב הנהג של וזרקו לה את הידיים אל האוויר, מחוות כניעה.

  "מה גורם לך לחשוב אנו מאפשרים לך לעשות את זה?" רס שגה על רגליה עם חיוך דעתו זחוחה עליו.

  "האם יש רופאים אחרים דורנגו כי יודע כיצד זה הפוך דברים?" Renee התהפך לראש שלה בתור אידיקציה מעל הכתף שלה. מרילין וריסקה מחוץ למכונית עם ילד אחד תלוי של הזרוע. ניקי היה יריקות דם יחד עם קצף כעת. אלכס עבר.

 

‹ Prev