Book Read Free

Mystery: Suspense: The Lazarus Phenomenon: : A Private Investigator Mystery Crime Thriller: (horror, thriller, science fiction, mystery, police, murder, ... (Marie Avalon Mystery Crime Series Book 1)

Page 48

by Josh Law


  "Hyperkalemia, ניקולס. המשמעות היא יותר מדי אשלגן בדם. אתה מכיר את קל כשהדיאטה שלהם מבוססת על עבודת יד ב. עבור רוב האנשים הוא המחלה. הוא גורם חריגות ב קצבי לב. אתה זוכר, דיברנו על זה, זה מה שאנו מכנים והגשת פירוט הביצוע. המשפחה שלך, אולם נראה יש תפקודה ייחודי במיוחד את מאגר הגים. נראה לך hyperkalemia מתוזמנת. זה כמעט כמו שעון, אך נראה ההדק bouts דם של חוסר איזון על מרווחי ספוראדי, כאילו היה ביצוע עודף כדי להשתמש בחלק מטרה..."

  ניק ניסו לחסום את קול. אפשר היה חומר אוזיו כאשר היה דישדוש מים. הוא יכול לעשות דבר אך באומץ נדיר את שייו כדי להקשיב זה סכיזופרני monolog.

  "ניקולס! יש משהו אחר! הוא מדהים. באותו הזמן את הדם מפיקה את עודף אשלגן את בלוטות adrenal נראה כדי להגדיל בעצמם. שהם מייצרים נאור גידולים כמו שעון שנראות לקלוט את עודף אשלגן מסיבה! האם אתה יודע מה פירוש הדבר?"

  ניקולס פרצו החוצה דמעות. לא הזיה. זיכרון. זיכרון השזורים כהה שלו.

  "שתוק תסתום אתה חולה-"

  אך קול לא ללכת משם.

  "ניקולס, אני חושב שאנו צריכים להתייחס ברצינות לבצע בדיקות מסוימות. בהתבסס על הנתונים יש לי בדפים נראה כי יש לך את תחזית סטטי בסיסי כרוניות תסמונת Lazarus!"

  "השמעת אלוהים! הם משחקים עם אלוהים לי!" ניק לא יכול לשלוט על דמעות. הוא לא זוכר הרבה אבל הוא רוצה לזכור מספיק.

  מספיק כדי לדעת כי זה לא סוף עד הבדיקות נכשלה.

  * * *

  את מאך 1 קרע דרך הכפר דוראנגו. אבק אדום בלד דרך האוויר.

  "איפה? האם ניקי עבור אם היה פחדתי לא חזרה אל מבצר עץ הישן שלך?" בלב של מרילין hammering היה לה שיניים.

  "אני בהמתנה על..."אלכס וסמך בכבדות נגד החלון האחורי עיניו היה אור אותם בפעם הראשונה מאז מרילין הייתה מגיעה כאן. הוא היה מטרה כעת. כפי שהוא מופתע לחלוטין אותו, ניק היה בחיים. הוא היה אחיו של ממש בזמן זה. הוא גם היה ככל הנראה קרבן רצח בפעם השנייה זה בשעות אחר הצהריים. אם יש לו כדי לעבור גן העדן לגיהינום, אלכס הולך כדי לשמור ניקי. הוא היה רק כדי להבין כיצד.

  "צפה!" Renee צעקו מכוסה פניה עם הידיים שלה.

  הוא רוצה מרכז-רחוב התממש הוא הופיע את מרדף שווא היה מעל.

  מרילין הביא הלאומי 'מוסטנג כדי לעצור shrieking היסחפות כך קשה משמאל כי הם סהר של אבק. הוא מגולגל מעל ניק כמו גל הגאות. הוא היה צבוע כשנים כשלג ילבינו אם כפי שהיא דבקה שרוי בגדים מייבש.

  אלכס קפץ מתוך של המושב האחורי. הרגשתי את הגרון קרוב. הוא עמד שם. חזרה מת. פחדתי לצאת על דעתו.

  "ניק?" אלכס התקשר והרמתי את הידיים שלו. זה לא משנה. הוא מרגיש כמו פועל עליו ועל מתאמץ בעמוד השדרה שלו נשק שלו. הוא היה בחיים. בפעם הראשונה של האבל העניים לנצח הם היו בשר ועצמות באותו החלל האוויר.

  "ניק, אותי, האיש. של אלכס". אלכס לקחו שני צעדים קדימה מועד. הוא לא יכול להכיל את עצמו. הוא רץ לו.

  ניק תפסו אלכס כמו שהוא חטף קריזה כמו טיל נכנסת לתוך הידיים שלו. הילד התייפח בבכי וצעק לתוך הכתף ללא טיפול כעת. למרות שהוא ידע שהם לא יכול להישאר כאן זמן. היו אנשים המגיעים עבור ניק.

  "אלכס..."ניק שם ושאף ומשך את אחיו קרוב יותר.

  "כן, אותי! הלו!" אלכס היה היסטרי. הוא זז למעלה ותפס את ניק על ידי שני הצדדים של הפנים שלו. בלע את הילד ואת הרגל שלו דקלים לתוך החזה של אלכס.

  "Dude, אתה בסכנה."

  "מה?"

  "הם-האנשים האלה - הם עושים משהו. כמו ניסוי מוזר. הם הורגים אותי ולאחר מכן הם משתמשים כמה סוגי mutated לאיחוי הדם שלי כדי להביא אותי חזרה לחיים שוב."

  ניק רעד ללא בקרת מנוע הוא כל הזמן מתפתל חזרה של אלכס נשק, מנסה לראות אותו מאחור.

  אלכס נאלץ ניק להסתובב.

  "בוא".

  היה רעש של מנועי מתקרב.

  "קבל! קבל!" Renee היה לצעוק עליהם את המכונית.

  "ניק! כמה פעמים שאנחנו מעל זה?" קול אחד לא לצעוק.

  "פועל חסר טעם. "האחר שייכים אישה.

  "קבל, בויז!" מרילין shrieked ונסעתי. Renee עשה backflip לתוך המושב האחורי. היא בעט לפתוח את הדלת האחורית החזיקו את הנשק שלה אל טיסה אותם הן את הזזת המכונית.

  "ניקי, לבוא איתנו. אנו יכולים לחסוך לך..." עיניו של אלכס היו טעה.

  "אתה לא בטוח עם אותי". ניק שפתי שזורים ב עצבי יקיריהם בפרצי.

  "ניק, אנא. אני לא יכול לחיות דרך בעיה שלך שוב." אלכס coughed, מנסה לשמור על פאסון. ניק עע. הוא היה ברור נבהלת אך הוא ידע שהוא יכול לתת אמון חברו הטוב ביותר.

  הם לקחו את עולו. Renee תפס אלכס עד מתחת בבית השחי שלו. אלכס תפס ניק סביב המותניים. את שני הילדים שלהם מעבר כל tumbled לתוך המושב האחורי. Renee חיבק ניק ו ישק את הקרקפת, וצועקת מאושר ההתרגשות. אלכס וסמך עד והטיח את קפיצות הדלת.

  מרילין שמרה המאושר, אחוריות מראה עם פרפרים בבטן. עכשיו כי אין היא יכולה לראות ניק עבור עצמה היא ידעה שהוא שייך לה. ביטויי שלו כדי האף שלו. הוא היה הילד שלה, אין שאלות.

  היא לא לקבל כדי ליהנות הנחת העיניים על התינוק שלה בפעם הראשונה עבור ארוך מאוד. זה היה הרוס ברגע המאושר על ידי קולות של ירי.

  "Whoa אלוהים!" מרילין התחיל אלא עוקפת בסגנון עקלתון.

  העמק דורנגו יושב מוקף conifers ענק. יפה בוגדניות מחוץ roading מנהלי התקנים.

  "הניחו את הישבן הדביק, גנג!" מרילין לשים את המכונית במצב סרק כפי שהם coasted על הכביש.

  "מי אתה?" ניק ניסה לשבת. Renee היה לו וחיבוקים בחזית אלכס לו נשק מסביב לאצבע לו מאחור ובכך היא כמעט בלתי אפשרית עבור אותו כדי לעבור.

  "שלום, ניקי. כאן עוד כדור עקומה לך. השם שלי הוא מרילין Avalon. אני אמא הלידה שלך".

  פרק 6:

  עיניו של ניק חצה. הוא כמעט נחנק ונפצע הסתכל לתוך עיניו של Renee בחוסר אמון.

  "זה סיפור ארוך. רק ... אל תשאל. לא א�
�ר שום דבר, ניקי". Renee החזיק את פניו בידיים שלה. היא עשויה שלא להיות אמא לידה שלו, אבל היא אהב אותו כמו היה הילד שלה. הוא היה חזרה מת. בפעם השנייה. העולם היה ספינינג את ציר. זה היה בסדר. היא עלולה מחריד בלבד לתוך החלק של היקום החשוך ביותר עבור כל היא המטופלים.

  אבק swirled סביב אותם מעורבים עם דלית וסניפים. הם יכלו לשמוע את baying חזק של תקיפה כלבים. זה היה דם-קול מצמרר, כמו רקד בשתי חתוות של גיהינום, מגיעים כדי לגרור Lazarus חזרה אל מה שהוא נשאר דבר כהה שמאל מאחור לאחר חיים.

  עץ קרס על הצד שלו מול אותם. מרילין קפץ לבקר את המכונית חזרה נסיעה שיצטרכו הרוויח כמה הקרקע מהשיעבוד לגורמים ערביים ובינלאומיים והוביל אותה מסף החידלון שמאלה. כתער להב אש רץ כמו חשמל את trunk. דומה לריח עשן דרך Windows ו-הם התחילו לחנוק.

  "גברת, להקשיב לי! יש לך לתת לי חזרה אל אותם. הם לעולם לא לוותר עד אין לך!" ניק היה בכי דלוג רכון קדימה הכתף של מרילין.

  "אתה משוגע! על גופתי!" הרגיש של מרילין את דמו של אדרנלין השזור ייאוש הבהלה לזהב כדי לה את הראש.

  "למעשה, על גופתי . This-They עושים ניסוי. זה משהו לעשות עם אשלגן מהגנים שלי כמה מוזר הדבר אדרנלין. הם מנסים להבין כיצד מבחינה רפואית לייצר החייאת!" ניק היכו את ידו על-DASH ב ההנעה.

  המכוית החליקה אורן נידלס. היה ללחוש. שלהם היו היערות תאורה. מציע חוויית אירוח שלאורחים שמעוניינים באיכות על האש על מטרה. עבור איור.

  "מה?! זה שיגע!" Renee הניד את הראש בתוך זוועה.

  "אולי לא! הוא עבד פעמיים עכשיו, אני חושבת. אני לא באמת זוכר כל כך הרבה." עיניו של ניק היו פראי ועל השיער שלו עמד על סיומו. אפרורי סביב שפתי הוא הביט לאחור על אלכס.

  "הם רוצים אלכס מדי. אני לא יודע למה. הם פשוט לשמור תובעניים להם איפה הוא נמצא. הוא בסכנה. יש לך לתת לי".

  "הם רוצים אותי לניסוי מדי, ניק. יש לנו את אותו פגם הדם שלנו." אלכס חייך במבוכה.

  ניק צחק ב הפתעה.

  "Bummer. זה כמעט כמו שאנחנו קשורים!"

  "אנחנו".

  ניק הטיית הראש בצד.

  "ניקי, יש לנו את אותה לידה אבא". אלכס ניסו כדי לנקות את הגרון. את המילים מרגיש כבד על לשונו. כל שמץ של מצב זה היה סוריאליסטי.

  ניק מגלשות כדי הברכיים, תקרתם. את הפה סגור פתוח מהפרצוף כמו ציפור התינוק מנסה לאכול תולעת.

  "אני את אחיו הביולוגי, ניק. משוגע, אני יודע. אבל זה נכון". אלכס חייך.

  "מה זה איחוד משפחתי?" ניק blinked בטירוף.

  "זה לא יהיה אם אנחנו כל קבל נהרג". מרילין נראו מעל בכתפה. בפעם הראשונה, עם בעלה המנוח/להלהיב בנו היו פנים אל פנים. היא בלע. עיניים ירוקות שלו היו אינטנסיבי. חי וקיים מכאב. מבולבל שאספני. היא לפי הצורך כדי לשמור אותו. כדי שהוא יוכל לחיות כדי לדעת את אמא שלו שהיא לא אהבה אותו. ישנים יותר חכמים כעת היא לא אהבה אותו רק פעם לאהוב אותו יותר.

  "אני זקוק לך לנסות לזכור את כל מה שתוכל על-מים אלה הם המוח שמאחורי באמצעות לך על תרופות Frankenstein". מרילין ניסו אותה רמה של צליל רינגטון . שהיא מעולם לא היתה אמא שלו לפני עכשיו לא באמת יודע איפה כדי להתחיל את כל עוד "אמא" דבר. עם זאת, היא אמרה שהיא לא מבינים כי אם היא רוצה רמה עם ילדים זה היא לא יכלה לתקתק אותו.

  ניק ליקק שפתיו. מרילין נשלפים את הגלגל. העצים היו מתמוטט מסביב. מי הם היו, יהיו מניעיה האמיתיים שלהם הם שמיים וארץ הטבע כדי תיק המפלצת הם היו יצירת.

  "אני לא יודע. הוא ... אני ... הראש שלי כואב לי. הוא היה לוקח את דם וצילומי רנטגן ו נתקע דלית לי. אמרו לי יש מבחינתנו, כרונית תסמונת Lazarus. מה פירוש הדבר". ניק וסמך נגד מושב נוסע לתוך העיניים המבוהלות הנשקפות ממסכי לנצח.

  "אלוהים אדירים!" מרילין הביט לאחור על Renee.

  "מה?" הם כל שאל אותה באותו הזמן.

  "אני יודע מי הוא. או לפחות אני יודע מי מהם הוא אחד."

  "מי? המתן עד 'אני מקבל את הידיים שלי סביב גרון שלהם!" עיניו של Renee יצאו מחוריהן בזעם.

  "אתה לא הולך כמו אותו." מרילין הרגשתי את הראש מסתובבים. היא צריכה לראות זה מגיע. כיצד עלול היא לא ראינו דרך מסיכה של אכפתיות מושלם?

  בלע Renee.

  "המתן ... נראה לך ד"ר סוויפט?" Renee לפתע נזכרתי בשיחה שלהם על המרפסת. ד"ר סוויפט היה מיוחס ניקי סיפקה ביופייה של מה שהוא קרא את תסמונת Lazarus. על-ידי הדרך שהוא דיבר על זה היה לאובססיה אצלו. זה את העובדה שהוא כל כך בטוחה בעצמה מודאג במצב של אלכס. הוא רוצה הדגיש ללא הרף אותו מאושפז בבית החולים עבור חלקם מאונס פסיכולוגית שלו.

  השטן היה תמיד את פרטי. כיצד למרבה האירוניה תכופים היו אלה פרטים על התצוגה פתוח! הם זה משום שלא נענו את הדאגה היה כך המתאים על תפקידו. כי הוא רוצה רק שייכים שם שעה של הצורך. הוא היה רופא ולכן הוא מתאים.

  עיניו של אלכס פתאום המוארת.

  "אבא שלי את המסמך. הם כוללים תיכנן יחד יחד! שהוא רק אחד מי היה ידוע על שני ניקי ו-ME. הוא היה ידוע על לאיחוי כי יש לו יותר מדי כדי להיות אחד שעברו אותו כלפי מטה כדי לנו. הוא רק הורה אנו חולקים!" אלכס קפצתי על מושבו, מייבש עומדים על סיומו.

  "בנקאית ותשלומי סליקה אוטומטית! כן, יש שני של אותם. סוג של אחד של וכל שיהוק. גבוה יותר. גיא ישנים, ישנות יותר את המסמך הוא כמו 40 משהו". ניק שפשף את מצחו.

  "נשמע כמו אבא שלי." אלכס בלע ידיים רעד.

  "יש גם אישה - "ניק לא לקבל את ההזדמנות כדי לסיים משפט זה. Camaro כסף הגיע פצפוץ דרך עצים. את הנהג שהמערכת נחבטה אותם.

  את מאך 1 התחילו מחריד ב סופגייה צורות. ראשיהם שבר את windows החוצה דם מזגנים להשקיית הגינות בקריית לתוך תא הטייס. דרך עפר, הם יכלו לראות אותה. את הנהג עם שער הזהב היפהפה.

  אלכס ישב זקוף לגמרי, למרות הפציעות שלו. שהוא הפך את אפור/בצבע לבן של הסוכר האי
מים שלו.

  "אמא" ...

  פרק 7:

  אלכס bailed מהמכונית, החוצה את הראש.

  "אלכס, המתן!" ניק יונה בפזיזות של חזרה תפסו אותו סביב בבטן.

  "אמא!" אלכס היה היסטרי. את יקיריהן מת עליה היו סביב כל אותו ללא הסבר אחר מאשר את הסבירות היא לרופא הילדים של אבא שלו psychotic ניסויים.

  "כן, מי גדל יפה!" גברת Prescott SWAGGERED לתוך נתיב מאובק. לכווץ גבות {ממאמץ או רוגז} שלה היו מוגבה היא פים זורחות. מרילין יצא מהמכונית ודרך סביב אותו עם התראה נוספת.

  "הוי שלום. עליך להיות בן שרמוטה של הצבא. את אחד כי נתן חיים יא מניאק קטן זה. ברכותינו, היטב. לרצפת, באמת. הוא נושא הבדיקה הטובה ביותר שאי פעם היה. אחר מאשר לי בכל מקרה." גברת Prescott חייך חיוך מטופש מאוזן לאוזן.

  "אתה מת של סרטן. כמו לפני 5 שנים!" Renee פניו של זה היא אמרה כמו חלוטים. היא ירדו ממנו את הרכב תלש אקדח קטן מ נרתיק סמוייה על החלק הפנימי של מעיל של המחבל המתאבד שלה.

  "נו, עכשיו! צפה שם כי הדבר! אני לא ולקוד לחובבי הולך לחזור אל הקבר. ניקולס יכולים להתייחס". מרת Prescott מהגרסה אימתני של לחייך ניק ופוצצה אותו נשיקה.

  "כן, תלוי. אם אני כגון בדיקת נהדר ולאחר מכן פשוט נושא, קח אותי ותן אלה משתמשות הליכה". ניק ירדו קדימה. הוא דחף את אלכס מאחורי עצמו עם חן בסריקה של היד שלו.

  "לא!" אלכס נאבקה ניק של הכתף דחף אותו בחזרה שעמד לצד אותו. הוא זרק את זרוע סיכוך בדרכו כאשר הוא ניסה לשלב שוב.

 

‹ Prev