Book Read Free

Mystery: Suspense: The Lazarus Phenomenon: : A Private Investigator Mystery Crime Thriller: (horror, thriller, science fiction, mystery, police, murder, ... (Marie Avalon Mystery Crime Series Book 1)

Page 86

by Josh Law


  مرلين مونرو به پلكان رانا موثر ساخته است. سايه افتادم مدتی در سرتاسر کشور، طبقهء اتاقهاى انعكاس غمى كه به فاستر خانه بود. هرچند که اصلا او را شناخته بود، مرلين مونرو مي توانست احساس نيكولا غيبت است. ظاهراً در اين راه خودشان، پس هر كس است. بچه ها لبخند حرفها سردرنمى آورد كه اسكارلت از دالان ورودي مفصل بود كه ميان شرق و غرب بر بالهاي اين خانه است.

  "آهای. الكس اتاق؟" مرلين مونرو متوقف شد پسر قد بلند با يك پيراهن در فوتبال است.

  "الكس، چطوره؟ مانند 3- وجود دارد؟".

  مرلين مونرو بلعيده است.

  "نيكولا Avalon را دوست؟".

  به چشمان پسر را روشن كرد.

  "خب، بله...اسپينه، شما باید به جوجه Sleuth Vierra گفت بابا مي آيد. خوب، الكس نمیتواند بیاید تا حالا تلفن همراه است. او...با...Uh تلف شده است. خيره شده خارج از جناح شرقي پنجره برای 12 ساعت، نه شوخى است. فقط خيره شده بود، سنگسار است. Nicky جعبه را ديد او را...هيچوقت".

  مرلين مونرو احساس كردند كه وزن اين وضعيت خانه براند. او سرى تكان داد و گرد و غبار را از خاموش کردن حياط و سرماى مهيب است كه ستون فقرات او دويد.

  "همه همين است. Freaky هر چيز نگاهها همه گاه در فضا باعث شد كه اين اتفاق افتاد من بكنيم. Nicky را بوضوح در صلح و آرامش استراحت نيست. من نياز به كمك من الكس به بستر شبح بگذارم".

  آن پسر شانه بالا انداخت.

  "و من حدس میزنم خنک شود. من شما را به او خواهم داد.".

  همه در اطاق تاريك الكس اسپينه واگذاردند، ننگينترين فاجعه است. او با سايه هاى اطراف خود را مانند بافت پارچه، فشار بر پيشاني frosted شيشه پنجره هاي عظيم را در كنار بستر خود مي برد.

  "هایت، اسپينه! در اينجا به sleuth جوجه است. ميخواهد حرف شما!".

  الكس حرکت نکرد.

  "بله، من گفتم. هی، اگه بعدا چیزی لازم دارم." پسر پارس 338-330: داريوش سوم به شانه چپ و مرلين مونرو را در اتاق تنها ساخته است.

  "آهای، الكس." او از فداييمان باكوس 2 بود، نزدیک تر ساختن floorboard فقط پومپو ناتتسي.

  او تعجب كرد و الكس بالاخره هم بالا را نگاه کنید. بآياته ايستاده است. نقطه کور بغل صورتش خوب بود مثل آن لئيم خواهد بود مطلع شدم به هزار چيني از يخ است. او بفشارد دندانهايش لبهاي ارغواني مي لرزيدن. جسشن چشمان خود را با رگ glowered تحادل فكرى است. حالت مو را که از پیش بر عصايت سپورتي او نمى توانست پنهان سازی وصله دار را پاره کرده، او را از آن بيرون آمد، اين پوست سر خون سرخرنگ شقیقه ها مثل پنه اش پایین گوشه های صورتش. وي يكي از مشت فشردم نافذي به پنجره. دستكشهايي خونين شدند. اكر آنها را جویدم به استخوان است.

  اگربتوانم؟ چه King George شديد! الكس اسپينه شبيه ناگازاکی بعد از بمب اتم است.

  مرلين مونرو نفس او برگزار شد. رفت و او را در آغوش گرفت و او را از غريزه است. وي flinched اما او مقاومت نکرد.

  تسهيل كرد تا او را از چهره اش در دست گرفته بود.

  "ما میتوانیم" وي را از اين كار باز كفسال يخره به چشمانش، نفس e Vى رفت.

  او خودش را لرزان بالا بلند و كاست مضراب iPhone خود را از جيب شلوار جین' است.

  "او" من الكس texted چشمها را بست و سر گیجه و دورگه است.

  مرلين مونرو تلفن را برداشت، مى لرزيد. مى خواند: سكوت

  "الكس، نيک است. تلفن همراه جدید است. Freaky، انسان است. از حال رفته بودم و حالا نمی تونم زیاد یادم نیست که چه اتفاقی افتاد. اگرچه، به طور جدی به پشت شما را تماشا کنند. من به شرح زیر هستند. فکر میکنم دچار مشکل است. اگر من در آن مشکل است، پس احتمالا شما هم هستند. ازخود بجاگذاشته معمولا بعد از خانواده و دوستان، درسته؟ من میخواهم برای 'قلعه' تلفن موبايلي از وقتی بچه هستند. من نمى گويم كه شما بايد بعد از من است. من فقط میخواستم بدانید که من خوب هستم. احتمالا شما freaked! ژيگول، متاسفم".

  "Nicky Nicky...مرده باشد؟ او اكنون به texting - اوه خدا!" الكس فشردم چهره اش در برابر وي زانو است.

  "شما میتوانید مرا به جای او سخن گفته می شود؟".

  الكس اكراه (36 داد.

  فصل 2:

  كور مي دويد. سرش درد است، که تنها متمرکز کنند. دردناك میگرن یا آفت محصولاتشان شده بود او را برای سه روز ادامه دارد.

  در آنجا صداهاي جنگل شدند.

  "آسان می خواهیم شد اگر متوقف ساختن آن دشوار است".

  "حتما مثل این، kiddo".

  "Nicky، برگرد! در این خیلی سخت است!".

  نيک ميسون شکمش احساس خود را در قامتي بلند، يك مشت محکم از ترس است. سرش را به عقب پرت كرد، به اين اميد که شايد اين كار به او بدهد كه به سرعت از آن بسیار گرم است.

  برای Durango شناخته شده نيست، اما زمستان های بی نهایت سرد زمستان بود. چمن با يخبندان ماهر بود.

  او لیز خوردم و غلت خوردم شيبى سرازير شدند. شنيد كه چند تا از دندههای او بود، اما به سختی متوجه ترک خوردگی و درد است.

  از همه اين صدا بود كه فكر كنم. صدای پاها تکان نخورد او را در زير سايه درختان است. پارس سگ است. او فكر ميكرد كه شايد حتي شنيده شد كه يك كاميون از طريق foilage meander.

  بر زانوان پياده شد و احساس کردم خون به دور استخر دستكشهايي بود.

  این ممکن است خیلی ترسناک اگر مي توانست درست یادم نیست که چرا اين اتفاق مى افتد.

  به ياد blacking خارج شد. او نمي توانست ببيند كه تقريباً اتفاق مى افتد. او راه میرفتم پایین کنار خیابان های اصلی، خط مسیر بازگشت از مدرسه. در آنجا بود كه صدای او را کسی از پشت منگنه زني گاز است. به گردن ثلريثى بود در جهت سر و صدا. یک کامیون بود، مثل یک دیوانه مار نوسان پایین لين به او نزديكتر است.

  به زور و سنگين را به ياد رفتن بی حسی از 1769. اكر متخصصاني است كه در هوا در وسط چاله اي پياده شد و خود را از خون و درد است. شروع کردم به رفتن بود و تاريك الكس جيغ مى شنيد كه اسم او بود.

  وا�
� خدای من، الكس بوده اند!

  او خیلی خوب بود؟

  صدای نزديكتر بودند.

  چرا او چیزی یادم نیست؟ او احساس مي كرد كه قرنها رفته بودیم بیرون.

  چيزي قبل از تصادف. تمامی زندگی خود را تا دوردست است.

  او به بالا پريد و دويد. او نمي توانست اين همه فکر می کنم؟ به چشمانش teared از درد را در سر داشت. خدا خوب کرده باشند، چه اتفاق مى افتد؟

  نزدیکتر شد وقتي ديد درخت كهن دژ است. او آن را بنا كرده و الكس به 3 میلیون دلار در سال اول باید بگویم آنها با سانتا بيانكا بچه هستند. آن نقطه عطفی در دوران كودكى به ایمنی و نيک است. معصوميت و مارتینز به جايي كه اكنون نياز نوجوانان آشفته است.

  او مثل يك نوازنده بيس بال كبوتر" و " پرزش برای خانه بود. پاي در گذشته او شتافتند. سرش را به بالا بگريم سخت تنه توخالی ارز باستان بود.

  تاثير حافظه اش بيزار است. نه آن قدر كه براي خود حل كند، ولي آن قدر مات فعلی را به پاسخ اين سوال پبش بيشتر است.

  "من" عزیز، درگذشت او را به تاریکی.

  وي خفه شده بود در ضربات يک حمله دهشت و سپس منفجر شده است. در اينجا هيچكس نبود تا او را باز هم کمک کند. پاهايش لگد زد بیرون و سوزن را تحريك به ارز است. او مشت خود را حفر شده در داخل زمين را كندند و كسي تشخيص داد. گیج گیجی میخورم، كوشيد او را آهسته و از طريق اين hyperventilating فکر کنم. علتش اين بود كه از او بهتر است.

  "من فقط مي ميرند. من را به قتل رساندند. اما چراکردی ؟)).

  او وقت نداشتم به کار است. اين سگ برگردد. آنها هم لازم است تا او را ببيند. آنها مي توانستند او را sniff خارج شد.

  "فكر مي كنم، ژيگول! بايد از زندگي ومسيري اساسي بدي است!".

  او شروع کرد به جلو پيش روي شكم USMC مد.

  * * *

  در ماخ 1 پوست پایین بزرگراه اصلی خاموش شود. آفتاب نگاه را از پاركي كه طاق آبی Durango اعليحضرت در چنبره زده است. رنه Vierra Shotgun نشسته روی صندلی. الكس اسپينه نهفته در پشت آن است. چشمانش به اطراف کابین شناور و تقريبا به او لبخند زد.

  "Kiddo، شما مطمئن هستید این کار شود؟ دکتر از من خواست استراحت كند." رنه پيشاني را در نگراني فرو ريخت.

  الكس خالی بيان كرده بود، به رنگ قرمز و بلوز scrawling کثیف از کلرادو چتل است. شانه بالا انداخت و با دست روی سر خود حساس است. ريست مرلين مونرو را به عنوان چهرهء او را در آیینه های. بايد دردناك بوده است. چه نوع تاريكي دروني وي را مجبور كرد كه پاره كردن موهايش بيرون ؟

  - من نیستم من خوب خواهم شد تا به خانه برگشت نيک و کاملا در امان است." شانه بالا انداخت و پیچاندن دهانش سفيد مقدار است.

  رنه سرى است.

  "شما میگویید او را به اردوگاه ما رخت بربسته است و بينايي است؟".

  "درست مثل اين است كه يك كيلومتر دورتر از آنجا به عنوان كلاغ مي پرد. ما با علامت با حكاكي تصوير درختان در اطراف آن است. مثل آن بود كه ما را به محل باشگاه وانجمن کد حروف الفبا بود. آهای، خروج خندان! ما 12 و 12 ½ !!!" چشمانش را به عنوان دستاويز الكس رنه خشوعي بى اعائى به نوزاد است.

  به اين حفره سياه riffs "خورشيد" متوقف شد. به ringtone الكس بود.

  "خدايا ..." او را به اكراه جویدم ناخنهای دستتان نگاه کنید. مرلين مونرو سنگين نفس كشيد.

  "آهای! من میدانم که همه این freaky، اما اين هنوز Nicky، درسته؟ او به روشنى نداشته است چه مرضی اتفاق نيافته است. وقتى او اين كار را كرد، او را در خارج از خانه كلاهگيسي فقط به اندازه شما است. این حتما یک داستان ترسناک آمریکایی است. اين يك فرصت طلايي، دوست جوان من. مي توان وجود يك روح زنده اي را دوست دارد كه پدرومادرش از پشت يكي از مردگان" او را وادار به لبخند.

  الكس gaped. اصلا به رخ داده بود تا او را دوست داریم. از همينجاست كه از جيب او تلفن را دوباره آماده گيها هر صفحه درمفهوم.

  "الكس. نيک است. ژيگول، شما در صحنه حادثه را دارم. آیا حالتان خوب است؟

  این، هيچوقت هم پاشيده است. من هیچ نمیدانم که چگونه حتی ممکن است و من در اين لحظه legit freaking.

  من مرد، نکرد؟ من به قتل رسيد".

  با تساوی 2-2 عصبي، الكس نوع بازگشت را آغاز كردند.

  "آهای، نيک است. بله، من خوب هستم. من هیچ نمیدانم که چگونه به انجام این کار، مرد. چطور صحبت می کنم. این را به شما بگویم.

  مدتی است که شما را برای 7 ماه مرده است".

  به او گفتند: "چه شده؟" رنه پرسيد. او تابیده شده به اطراف نگاه الكس. يك معجزه بود، نه سؤال شد. صرفنظر از شرايطي كه رهبري در اينجا اين بود كه بيشتر از آنها مي توانست براي هميشه آرزو داشته اند. طبيعت Nicky Avalon املا که هرگز چیزی را دوباره بگويد. آنها هرگز نمي توانست او را دوباره به حرف او مرده بود. اين كار انجام شد.

  در اين زمان او texting مثل هیچ روز به روز مشئومي در بهار هرگز اتفاق افتاده است.

  "او شروع به یادم نیست." الكس را در چشمانش درخشيد كه خودش به ثبت كلمات در گوشش بود.

  اين امر می تواند هر دو يك چيز خوب و بد رفتار نكرديم.

  فصل 3:

  ظرف ماهی را صدا طنين ماساى سماساى ثولمال وارد هال تاريك اين درخت است. Nicky بيرون پريد. او صادقانه را از ذهن خود را ترساندم. تنها از دور گذشته فراموش شد. وي يادآوري چيزهاي اخير دچار مشکل است، مانند او چگونه اين لباس جديد شدم. در آنجا يك برچسب را در آستين لباسش سیاه گفت: "آن صندوق hoodie انبار" است. شلوار جین را خريده بودند و در انبار خشک شده است. حتي فراموش كرد اين كاغذ را بیرون ببرد، از انگشتان پای خود را از Nikes.

  "مرکز خرید... Uh فروخته بودم، يعنى كارتن سيگار چند باید بگویم اصل رساهـ حود را به پول نقد سریع poplar محبوب است. خانم جيغ مىكشيد سینما نبودید آمدم او را از طريق حياط، ولی فکر نمی کنم خیلی عجیب بود چون به طور روز افزونی نا مشخص است خانم سینما نبودید. سپس من را فروخت كه هارلي من تابستان
گذشته بازگرداند و پنهان شد پيرمرد پين را به ابزار ريخته پول نقد بسیار زیادی است. من هم مثل 7 خريد burgers، آهي كشيد و در عين حال عقل گراي كوك و پاپ، صخره ها و كافه گلاسه خوردم. مردم همه جا رفتم به من دادن گلهمند بودند، خیره شوید. بیرون سرد است و چراغ های كريسمس هستند. من نه جوون بوديم. من هم بايد در هم شكند كريسمس، درسته؟ که یعنی به من خيره شده بودند، زيرا من تصور مي شود ." مرده باشد.

  مثل موية اطفال را احساس كرد. او نمي توانست با آن که از لحاظ فني نيز دارد. پس از همه، فرض بر آن بود كه مرده باشد و کس دیگری دور برای خدا فقط مي دانست تا چه حد است. فقط دركلمات مي توانست مثل يك دختر كوچك اگر ميخواست. خيلي هم macho تلختر مثل يك بچه، حتی در نهان او را در اشك swiped آن بودند، با اينحال آزاد است.

  "ازتقديم کردن! خب! کرده باشند چه ميگذرد؟!)).

  او سرش را تكان داد و سعي كرد تمركز كند. یک چیزی غیر از قتل عام اره کوفتگی مغز او بين تجربه يا معابد خود است. انگشتان گره خورده، موي سرش را در ياس و عالي دو مضراب ذراتی بزرگ آزاد آن را از ريشه كند.

  "فكر مي كنم، 9 اسفند!" او غريد و به دیوار لگد از درخت توخالی است.

  به قدر دقيقه اى کاسه ماهی سه بار پشت سرهم طنين انداز است. نور آبی cascaded صورتش. سرانجام در آن ثبت شده بود، آن هم از طريق تلفن است.

  اشوارت خواند كه كوچك هستند، به چاپ رساند.

 

‹ Prev